17 Mayıs 2017 Çarşamba

Yeniden Merhaba
   Tüm blog camiasına yeniden Merhaba!

    Çok uzun bir aradan sonra bloguma yazıyorum. bu süre zarfında hayatımda çok şey değişti.
İkinci bebeğimi de hamile iken kaybettim. Toparlanmam ve adapte olmam zaman aldı.
Şuanda her şeye yeni baştan başlamaya hazırım.

   İş hayatımda da büyük bir değişiklik oldu. Kimyagerlik Mesleğimi bırakıp kendime bir eğitim kurumu açtım. Daha doğrusu bu durum eşimin desteklemesi ile oldu. Bence çok da iyi oldu :)


  Şuanda kendimi tam anlamıyla yeni işime vermiş durumdayım. Sürekli yeni şeyler öğreniyorum. Satış konusunda kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Sosyal medyada işimin tanıtımı için uğraşıyorum.

  Bu gibi işlerle uğraşırken kafam dağılıyor ve kendimle çok baş başa kalmamış oluyorum :) Bundan sonra bloguma zaman ayırmaya başlayacağım. Hatta eğitim kurumumla ilgili de bir blog açtım. Bu sayede ikisini bir arada götürmüş olacağım. Sizlerle de paylaşacağım.

  Bu konuda bana yardımlarınızı ve desteklerinizi esirgemezseniz çok ama çok mutlu olurum. 

Şimdilik hoşçakalın 

Sağlıkla kalın



6 yorum:

  1. Hayırlı olsun yeni işiniz başarılar dilerim🤗

    YanıtlaSil
  2. kayıplar nasıl olursa olsun insanı çok yaralıyor aynı şeyleri yaşamış biri olarak seni çok çok iyi anlıyorum zaman en güzel çare gerçekten
    yeni işin de hayırlı uğurlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyleri yaşayanlar cidden halden anlıyor. Zaman her şeyin ilacı evet ama geçmek bilmiyor ki..Gün geçtikçe daha da iyi olacağım inanıyorum.

      Sil
  3. zor dönem olmuş çok üzüldüm :( hayatınızdaki yenilikler için hayırlı olsun,herşey istediğiniz gibi olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Yeni işin hayırlı olsun canım.Allah hayırlı bebişler nasip etsin canım🙏 Hadii dön artık sahalara😊💖

    YanıtlaSil