26 Şubat 2016 Cuma

Şirehan Otel

Merhabalar herkese
Özel nedenlerden dolayı blogumu bu aralar ihmal ettim. Ne olur kusuruma bakmayın. Fırsat bulmuşken sizinle sevgililer gününde yaptığımız hafta sonu kaçamağını anlatayım :)

Taa  bir yıl önceden almış olduğumuz uçak bileti sayesinde Gaziantep'e gittik :)
Otelimizi booking.com aracaılığı ile yaptık. 
Eskiden kervansaray olarak kullanılan tarihi Şirehan Oteli'n de kaldık.

  



                                       
İnanın böyle güzel bir otelde kalmadım. 
O kadar tarihin içindeymiş gibi hissediyorsunuz ki izlediğim dönem dizilerindeki oyuncular gibi hissettim. Otel o kadar temiz ve çok sıcaktı ki anlatamam. Hem otelin içi hem de odalar resmen hamam gibiydi :)
Sabah kahvaltısında kuru patlıcan dolması vardı ve hiç affetmedim :)

Banyo duvarının sadece bir tarafı modern idi diğer duvarlar eski haline göre restore edilmişti.


Otelimizin dıştan görüntüsü bu şekildeydi.

Şirehan Otel, çarşının tam göbeğinde bir yerde konumlanmış. İmam Çağdaş, Kaleoğlu Mağarası, Gaziantep Kalesi, Zincirli Bedesten, Tahmis Kahve vb. ünlü yerlere yürüyerek gidebiliyorsunuz. Sadece Zeugma Müzesi,Yesemek ve Kebapçı Halil Usta'ya arabayla gittik :)

Diğer yazımda nerelerde ne yediğimizi anlatacağım.
Biz Gaziantep'e doyamadık ve tekrar gitmek için can atıyoruz resmen..
Şimdilik sevgiyle kalın
Hoşçakalın



  

8 yorum:

  1. Tarihi çok güzel bir otelmiş ♥

    YanıtlaSil
  2. Hem otel,hem çevresi çok güzel..Bence de kesinlikle Gaziantepte kalınabilecek en güzel otel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım..Her yere yakın ve çok sıcak bir otel..

      Sil
  3. Oldukça farklı duruyor, ne hoş değil mi bilmediğimiz farklı ortamlara gidip, o atmosferi almak:) Gülşah hn.cım Süper...
    Ben sizi keşiften buldum bu arada ve hemen ziyarete gelip selam vermek istedim.
    Ben de önümüzdeki günlerde iş için yeni bir şehir göreceğim inşallah:) Bolu...
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle farklı bir otel..Kendinizi o çağlarda yaşamış gibi hissediyorsunuz..Hoş geldiniz sefalar getirdiniz Fulya Hanımcım :)

      Bolu'da çok güzel bir şehir. Mart ayında gidip o kadar üşümüştüm ki hayatta unutmam..

      Sil
  4. AntEp çok kez gittiğim bir yer ama hiç konaklama yapmadık.çok otantik bir yer. Keşke tarihi yerlerin teması hiç bozulmadan restore edilse hep .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de ilk kez gittik ama çok beğendik. Otel ise süperdi. Kendimizi tarihin içerisinde gibi hissettik..

      Sevgiler

      Sil