6 Ekim 2015 Salı

Keçe puset ve tulum
Merhabalar :)

   Doğum ve bebek mevlüdü için hazırladığım keçe puset ve tulum modelleri:

                                     
                       keçe puset              keçe tulum


  Elbette kız bebekler için pembe olanı ya da istenilen rengi yapılabilir :) Arkalarında tül içerisinde lavanta ve mıknatısları olacaktır.

 Diğer modellerimi fırsat buldukça paylaşacağım. Facebook sayfamdan daha güncel paylaşımlar yapmaktayım. Bloguma daha sonra yazabiliyorum :) İlginizi çeken bir şey olursa bana mail ya da sayfamdan mesaj atabilirsiniz.

Sevgiyle kalın

Hoşçakalın



14 yorum:

  1. Herkesten duyduğum bir sözü, ben de şimdi söyleyeyim: şimdiki çocuklar şanslı..:) El emeğinle bebişlere ne güzel şeyler hazırlıyorsun.. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlike şimdiki çocuklar çok şanslı :) Beğenmenize çok sevindim. Teşekkür ederim

      Sevgilerle

      Sil
  2. Tuluma bayıldım özellikle. Broş olarak bile kullanılabilir, çok amaçlı :)
    Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim evet çok amaçlı :)

      Sevgilerle

      Sil
  3. Paylaşım için teşekkürler.Ellerinize sağlık.Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim :)
    http://yasamizi.blogspot.com.tr/2015/09/blogum-3-yasnda-ve-cekilis-zaman.html

    YanıtlaSil
  4. hepsine bayıldımm cok güzeller marifetli adaşım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım adaşım :)

      Bıcırık Ela'yı öp benim yerime :)

      Sevgilerle

      Sil
  5. Merhabaa, sayfanızı blogger arkadaşlarımdan buldum, paylaşımlarınız çok hoşuma gitti ve gfc ile takibe aldım ... ^-^ Bende arkadaşlarım gibi makyaj ve bakım üzerine yazıyorum çoğunlukla... Sizinde bana uğramanızı dört gözle bekliyorum *-* sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Çok şirin olmuşlar.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Pek bir şirin olmuşlar. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil