4 Aralık 2014 Perşembe

Blog Tasarımı Shemellon
  Hareketli bir günden sonra herkese iyi geceler..

 Bildiğiniz üzere keçe ve sabundan kişiye özel el emeği hediyeler yapmaktayım. Çoktandır istediğim bir şey vardı o  da blogumun tasarlanması..Bu konuda bana çok büyük yardımda bulunan, anlayışına ve önerilerine hasta olduğum Shemellon oldu..Yani Gonca ablam..
 Açıkçası bana pek bir şey bırakmadı..İstediğim şeyler oldu evet ama istediklerim uygun değilse beni uyardı ve yönlendirdi. Sonuçta tecrübe konuşuyor. Ben de söylediklerine kulak verdim..
 Şuanda blogumun bu hali tam olarak beni yansıtıyor: Cıvıl cıvıl kıpır kıpır :)

 Eğer siz hala shemellon ile tanışmadıysanız mutlaka tanışın derim. Blogunu takibe almalısınız bence,. Blog için çok yararlı bilgiler anlatarak bizleri aydınlatıyor.

 Çok teşekkür ederim Shemellon, Gonca ablam..
 Yüreğine sağlık...

16 yorum:

  1. Güle güle kullan yeni tasarımını, çok şık çok güzel olmuş. Bahsettiğin bloğa da mutlaka göz atacağım:)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Cok tsk ederim canim. Benim de icime cok sindi..mutlaka goz atmalisin bence

      Sil
  3. çok güzel olmuş tam bloğunun ismi ne uymuş: ))ben de yapmak istiyorum aslında: ))nasıl yaptınız zor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tsk ederim canim..Shemellon blog sahibi Gonca hanim sokak kedileri icin mama karsiliginda tasarliyor..zor degil yani

      Sil
  4. Ayy güle güle kullan canm ama ben çok kıskandım böyle çatlıyorum falan şuan (:

    YanıtlaSil
  5. Ayyy canım benim..Senin blogun sankim kötü.. Çok tatlı bir blogun var şekerim..Çok tşk ederim canım hepimizin blogu..

    YanıtlaSil
  6. çokkk güzel olmusss hayırlı olsun güzel motivasyon oluyor boyle bir değişiklik olunca :)

    YanıtlaSil
  7. Çok tşk ederim canım.. Evet insan acayip mutlu oluyor ve ben şahsen çok gaza geliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş tasarım cıvıl cıvıll ^_^ güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  9. Çok tşk ederim canım..Ben gibi deli dolu cıvıl cıvıl :)

    YanıtlaSil
  10. Gonca yine harikalar yaratmış.Benim bloğumuda gonca tasarladı.Gercekten en iyisi olması için uğraşan kesinlikle bu işin hakkını veren biri.İsteklere ve önerilere açık biri.Benim sitemide ziyaret edebilirsiniz..www.mutlulukhalleri.com....zaman içinde hepinizle tanışmak ümidi ile..sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle harikalar yaratan birisi ve tanıyabildiğim için çok mutluyum..Tabi ki hemen sitenizi incelemeye ve takip etmeye geliyorum..Hoşçakalın

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş sıradan blogların aksine teması renkli çok hoş iyi günlerde kullanın:)


    Bende beklerim :)
    http://suslupuslublog.blogspot.com.tr


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Begenmenize cok sevindim. Blogunuza hemen ugradim ve takipteyim :)
      Blogunuzde pek bi süslü püslü :) bayilirim o renk tonlarina:) Ilk cekilisime de katilip destek olursaniz cok sevinirim. Hoscakalin sevgilerle..

      Sil
  13. Şahane ve güzel olmuş iyi günlerde kullanın bol satışlarınız olsun :)

    YanıtlaSil